Algemene ledenvergadering UDI’19/CSU

Algemeen

Op maandag 30 oktober jl. vond de jaarlijkse algemene ledenvergadering plaats van voetbalvereniging UDI’19/CSU.  In het clubhuis van de vereniging kwamen 94 leden bij elkaar om onder meer te luisteren naar de jaarverslagen over het seizoen 2016-2017. De vergadering werd voor de laatste keer voorgezeten door Paul Rüpp. Hij heeft de vereniging acht jaar lang geleid en kijkt met trots terug op wat er in die periode is bereikt. Tijdens de toelichting op het financieel verslag  door penningmeester Mark van de Burgt, blijkt dat de vereniging er financieel goed voorstaat.

Tijdens de vergadering werden twee leden benoemd tot Lid van Verdienste van de vereniging. Oud bestuurslid Sjef Groenemans ontving de onderscheiding vanwege zijn verdiensten met name voor de lagere senioren.  Scheidend bestuurslid Gert van den Hoven krijgt zijn onderscheiding vooral vanwege zijn verdiensten voor het clubhuis. Hij heeft zich enorm ingezet voor de verbouwing van het clubhuis en voor de uitbreiding van de activiteiten daarin.

Op de agenda stond verder de verkiezing van nieuwe bestuursleden. De leden kozen met grote meerderheid van stemmen Ben Tuithof als nieuwe voorzitter van de vereniging. Ben heeft zijn sporen als bestuurder ruimschoots verdiend. Naast zijn wethouderschap was hij enige jaren terug al eens bestuurslid van UDI’19.

De leden kozen verder Léon de Beer als bestuurslid PR & Communicatie en Fred Smies als bestuurslid Technische zaken.

De vergadering werd afgesloten met vele woorden van dank gericht tot scheidend voorzitter Paul Rüpp. Onder leiding van nieuwe voorzitter Ben Tuithof gaat de vereniging vol goede moed op weg naar 2019, het jaar waarin de vereniging haar 100-jarig jubileum hoopt te vieren.

Zie hier foto's, klik op de foto voor vergroting!