Druk bezochte algemene ledenvergadering UDI’19/CSU

Algemeen

Op maandag 8 november jl. vond de algemene ledenvergadering plaats van voetbalvereniging UDI’19/CSU.

In het clubhuis van de vereniging kwamen 97 leden bij elkaar om onder meer te luisteren naar de jaarverslagen over het seizoen 2019-2020 en 2020-2021.

De vergadering werd voor de laatste keer voorgezeten door Ben Tuithof en hij kijkt met trots terug op wat er in deze periode is bereikt. Tijdens de toelichting op het financieel verslag  door penningmeester Joep van de Geer, blijkt dat de vereniging er financieel goed voorstaat.

Op de agenda stond verder de verkiezing van nieuwe bestuursleden. De leden kozen met grote meerderheid van stemmen Wim Scheen als nieuwe voorzitter van de vereniging. Wim heeft zijn sporen als bestuurder ruimschoots verdiend. Hij was in het verleden onder andere al een langere periode actief in het bestuur als jeugd- en vicevoorzitter en neemt die ervaring opnieuw mee.

De leden kozen verder Remco Lips als bestuurslid Verenigingszaken. De vergadering werd afgesloten met de woorden van Wim Scheen dat hij weet wat er op zijn bordje komt, maar dat schrikt hem niet af. Integendeel, hij ziet deze rol juist als een uitdaging om samen met de andere bestuursleden de kar te gaan trekken.