ProgrammaUitslagenTrainingenAfgelastingen

Agenda Algemene Ledenvergadering - 14 feb

• Algemeen

Maandag 14 februari 2022 wordt er een extra Algemene Ledenvergadering van UDI’19 gehouden. De bijeenkomst vindt plaats in het clubhuis en begint om 20.00 uur.

Toegang tot en besluitvorming in de extra algemene ledenvergadering:

Ieder lid heeft toegang tot de extra algemene vergadering. Jeugdleden hebben geen toegang doch kunnen zich laten vertegenwoordigen door een wettelijk vertegenwoordiger. Ieder seniorlid heeft 3 stemmen, ieder jeugdlid heeft één stem, welke kan worden uitgebracht door diens wettelijke vertegenwoordiger.

Ieder lid is bevoegd zijn stem te doen uitbrengen door een schriftelijk gemachtigde ander lid van 18 jaar en ouder. De gemachtigde kan echter totaal niet meer dan twee stemmen uitbrengen.

Hieronder treft u de Agenda aan, dit is tevens een uitnodiging.

1. Opening

2. Benoeming Leden Stemcommissie

3. Verkiezing Penningmeester
    Kandidaten voor de functie van Penningmeester kunnen bij bindende voordracht gesteld worden door tenminste 10 leden van de vereniging, mits zij daarvan tenminste acht en veertig (48) uur voor aanvang van de vergadering schriftelijk, door die leden en door de kandidaten getekend kennis hebben gegeven aan de secretaris.

Aftredend en niet herkiesbaar Leon Deijnen als bestuurslid Sponsoring

Het algemeen bestuur draagt Nancy de Blaauw voor als beoogd penningmeester van de vereniging en vervanger van Joep van de Geer

4. Ontwerpwedstrijd UDI-Shirt

6. Sluiting