Algemene Ledenvergadering 2015

23-10-2015 • Seizoen 2015 2016 | Nieuws

terugblik alvTijdens een matig bezochte ALV op maandag 19 oktober jl., 73 leden waren aanwezig, heeft het bestuur openheid van zaken gegeven over het gevoerde beleid in het afgelopen seizoen. Bij aanvang werd stilgestaan bij de vier leden die ons dit seizoen ontvallen zijn.

Voorzitter Paul Rüpp vatte het jaarverslag kort samen en penningmeester Mark van de Burgt gaf een duidelijk uiteenzetting over het gevoerde financiële beleid en kon wederom meedelen dat we met de vereniging een positief resultaat gedraaid hebben.

Zowel Paul Rüpp en Mark van de Burgt evenals Willy Verwegen waren allen aftredend en herkiesbaar. De aanwezigen reageerden positief hier op zodat de drie heren nog zeker 3 jaar deel uit zullen maken van het algemeen bestuur.

Wim Scheen stopt als bestuurslid
Op de ALV van afgelopen maandag maakte Wim Scheen bekend zijn bestuursfunctie als vice voorzitter neer te leggen, ondanks dat het einde van zijn periode pas in oktober 2016 zou zijn. Wim heeft gedurende vele jaren zich ingezet voor UDI'19, eerst als jeugdvoorzitter en later als bestuurslid. Wel zal Wim zich in blijven zetten voor het maatschappelijk project welke onlangs gestart is.

Tiny Kardol en Joost van Oort treden toe in het algemeen bestuur
Zij fungeerden al enige tijd als kandidaat-bestuursleden binnen het bestuur, maar zijn sinds de ALV van afgelopen maandag definitief door de aanwezigen leden gekozen als bestuurslid. Tiny in de functie van bestuurslid Technische Zaken en Joost als bestuurslid PR&Communicatie. Wij wensen beide heren veel succes.

Nol Verhoeven benoemt als Erelid
Alle aanwezige leden stemden in met het bestuursvoorstel om Nol Verhoeven te benoemen tot Erelid van UDI'19. Nol was op 1 juli jl. 70 jaar lid van UDI'19.  Een uniek feit en Nol is nog steeds trouw supporter van ' zijn' UDI'19. Mede gezien zijn inzet in al die jaren en dit unieke feit heeft het bestuur er toe doen besluiten om Nol Verhoeven voor te dragen als Erelid. Nol was zelf aanwezig en was blij verrast met deze benoeming. Tijdens de jubilarissen avond zal er uitgebreid aandacht worden besteed aan deze benoeming.

Goed verloop ALV
De vergadering verliep zeer vlotjes. Het dagelijks bestuur, voorzitter - secretaris -  penningmeester, had zich enorm goed voorbereid en gaven duidelijk uitleg van het gevoerd beleid. In het bijzonder het financieel gedeelte werd prima grafisch en begrijpend uitgebeeld en uitgelegd.

Na de rondvraag werden de leden van het algemeen bestuur bedankt voor hun grote inzet in het afgelopen seizoen en werden de gekozen en opnieuw gekozen leden gefeliciteerd met hun (her)benoeming.