ProgrammaUitslagenTrainingenAfgelastingen
UDI19
CSU

Van de bestuurstafel (2)

07-10-2015 • Seizoen 2015 2016 | Nieuws

van de bestuurstafelMaandag 5 oktober jl. had het Algemeen Bestuur hun maandelijkse vergadering, hieronder een samenvatting van de besproken punten.

Alcoholbeleid  
We hebben op 21 september jl. een overleg gehad met onze zusterverenigingen. Een van de dingen die daar besproken waren is het alcoholbeleid. Wethouder Tuithof heeft aangegeven dat we er rekening mee moeten houden dat er dit seizoen 3 á 4 keer controles uitgevoerd zullen worden. Dit houdt voor ons in dat we zeer alert moeten zijn en onze risicogroepen goed in de gaten moeten houden de boetes die daarvoor gegeven worden zijn 1500 euro. We willen daarom ook aan iedereen vragen om de regels in acht te houden.

Scheidsrechters 
Op zaterdag en op zondag hebben we té weinig scheidsrechters. Het idee wordt geopperd om eventueel A en B spelers in te zetten bij de jongere pupillenteams. De problemen liggen echter bij de A, B en C junioren. Dus als iemand nog zin heeft om te fluiten of iemand kent die dat graag zou willen doen: 'laat van je horen'.

UDI 1 
Er is vorige week een gesprek geweest met de begeleidingsstaf en spelersraad van UDI 1. Hierin zijn diverse onderwerpen aan bod geweest. Er is grote tevredenheid over het kunstgrasveld.

We hebben het ook nog over de zaterdagavondwedstrijden gehad. Vanuit de spelersgroep werd aangegeven dat ze graag wedstrijden tegen aansprekende tegenstanders op zaterdagavond willen spelen. Het bestuur heeft aangegeven dat ze daar neutraal in staan. We hebben wel een paar criteria:

  •    We kunnen het niet onbeperkt inzetten (benodigde vergunningen).
  •    De weersomstandigheden moeten het toelaten (niet in de wintermaanden).
  •    We moeten voldoende mensen krijgen (ook wanneer bijv. PSV thuis speelt).

We gaan de wedstrijd tegen Gemert (18 oktober) verplaatsen naar de zaterdag (17 oktober). Dit wordt een pilot.

Doorstart Rabo academie
Op maandag 26 en dinsdag 27 oktober zullen ±100 kinderen hieraan gaan meedoen. Morgen wordt iedereen aangeschreven. Het is even afwachten hoe dit gaat lopen. Onze medewerkers zijn enthousiast.

Digitale agenda/papieren agenda 
Er zijn op dit moment drie agenda`s in omloop en dat is ongewenst. Hierdoor komen er dubbele boekingen en afspraken. Afgesproken wordt dat we allemaal de digitale versie gaan hanteren. Er is inmiddels een link op onze website geplaatst en diegene die daarvoor gemachtigd zijn hebben een inlogcode ontvangen. Boekingen kunnen te allen tijde bij betreffende bestuursleden gemaakt worden.

Jubileum 25 jaar G-voetbal 
Op zaterdag 24 oktober a.s. zal het 25 jarig jubileum van het G voetbal gevierd worden.

Vrijwilligersfeestje 
De vrijwilligersploeg die afgelopen zomer zoveel werk verricht heeft voor de renovatie van onze accommodatie  (herinrichting fietsenstalling, speeltuin, terras etc. etc.) krijgen 'n vrijwilligersfeestjhe aangeboden. Deze avond staat gepland voor zaterdag 9 oktober a.s., aanvang is 20:00 uur.

Wifi-beleid UDI en duidelijkheid betreffende PR — IC 
We hebben problemen met de Wifi capaciteit. Dit heeft ermee te maken dat iedereen de code weet van UDI en zo op ons Wifi systeem kan inloggen. De oplossing is in principe heel simpel! Wanneer we een nieuw wachtwoord aannemen is het probleem opgelost.
Een verdere uitbereiding van de capaciteit lukt niet omdat we hier geen glasvezel hebben. Samen met René van Vuuren kijken wat de mogelijkheden zijn. Anders regelmatig het wachtwoord vernieuwen.

Horeca
Aanschaf Veranda-zeil  
We gaan tentzeilen aanschaffen zodat we (wanneer nodig) de zijwanden kunnen afsluiten. Dit heeft ook als voordeel dat we bij evenementen ook de veranda kunnen gebruiken.

Accommodatie

  •          In de kleedlokalen H1 en H2 heeft firma Willems nieuw beluchtingssysteem gemaakt;
  •          Er is een gesprek geweest met Auke Prinsen (gemeente). We hebben weer gesproken of er varkensruggen tussen de bomen geplaatst kunnen worden en ook de bomen bij het hoofdveld zijn weer ter sprake geweest;
  •          We hebben een advertentie geplaatst om op zondag meer materiaalmedewerkers te werven. De medewerkers die we hebben doen het met plezier;
  •          Het tassenrek is inmiddels geplaatst;
  •          In november worden de afscheidingsheggen gezet;
  •          Lantaarnpalen worden nog op de hoek van de fietsenstalling geplaatst zodat het ook verlicht is wanneer de kunstgrasverlichting niet brand;
  •          Het nieuwe kunstgrasveld is gekeurd en goedgekeurd.

 Maatschappelijk project
Het maatschappelijk project is gestart. De eerste geluiden zijn dan ook zeer positief.
Er is contact gelegd met een journalist van het Brabants Dagblad en er is contact geweest met Marian Heinen van de KNVB (via Gerrit Rietveld).
Misschien ook nog een landelijke krant uitnodigen omdat dit toch een goed project is. Publiciteit kunnen we wel in algemene zin geven, er komt gegarandeerd nog meer aandacht voor.

Technische Commissie

  • Het nieuwe voetbaltalent volgsysteem Talento loopt erg goed. De geluiden zijn erg positief;
  • De wedstrijden voor het elftal <23 zijn gepland en vastgesteld, dat gaat nu lopen.

Het Bestuur.

Deel dit artikel

Deze site is ontwikkeld door ID and more.

Onze website maakt gebruik van cookies. Meer info op Cookies en Disclaimer.